kort bericht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van mirjaminparamaribo - WaarBenJij.nu kort bericht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van mirjaminparamaribo - WaarBenJij.nu

kort bericht

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

wat ik net heb geplaatst is van gisteren, nu ben ik voornamelijk aan het zweten en dertig rondjes door de staat aan het fietsen gezien alles eenrichtingsverkeer is. Het is zoals een surinaamse me op het consulaat al zei: "je ziet overal nederlanders fietsen druipend van het zweet, want het is er veel te warm." Maar ja fietsen blijft toch heet meest praktische al is het een gecompliceerde bezigheid zo links op de weg.....

  • 17 Oktober 2008 - 18:09

    Jacqje:

    Hahaha..heel verhaal geschreven..krijg ik ondertussen een telefoontje klik ik hem op de een of andere manier weg...dus wellicht staan er straks 2 berichtjes....nou ja...

    ik kan me helemaal voorstellen...gnif.....zondjes fietsend lekker stuntelend links...hier druipen we helaas niet van het zweet maar van de regen en soms zelfs hagel...gisteren de eerste bui alweer gehad....dus enigzins jaloers ben ik wel...

    Thijs is net weg...vandaar dat ik snel op e site staat...hij gaf het gelijk door....Ze zijn lekker eten, en stappen en komen vast over 4 uur compleet kachel terug.

    lekker hoor zulk mooi warm weer...en wat ben je nog bleek op je fotootje..dat zal waarschijnlijk wel snel veranderen.

    He liefie...salsa ze. eindelijk dan, heb je straks een enorme dikke surinaamse kont die heel verleidelijk kan shaken omdat je je helemaal sufgesalsaat hebt..ik ben benieuwd
    dikke tuut.

    Jacq


  • 17 Oktober 2008 - 19:59

    Saskia:

    Hai lieve zus,

    Ik was stiekem al een paar keer aan het checken of er iets stond. Leuk om te lezen!
    Dat links rijden brengt ook hier herinneringen terug. Het zal vast even duren, maar je gaat eraan wennen. Wist trouwens niet dat ze links rijden in Suriname.....Zo leer ik nog eens wat.

    Verder geen spannend nieuws. Puk laat op zich wachten.....nu al eigenwijs.

    Dikke kus.

  • 18 Oktober 2008 - 15:16

    Marieke:

    Hey Mir, of ik het voor me zie? Jij aan de Salsa? Nou, eigenlijk wel! Lachen man!! Blij dat je goed bent aangekomen en heel goed dat je je hebt kunnen bedwingen met de kaartjes, echt superleuk idee van Janneke! Ook leuk dat je nog een paar dagen gezellig met Kirsten zit!! ;-). Dag stoer vriendinnetje schrijf maar snel weer, ben benieuwd! Dikke kus Mariek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2009

welcome to the jungle!

23 Januari 2009

nog maar een week!!!

17 Januari 2009

Frans Guyana

08 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

24 December 2008

kerst

Actief sinds 12 Okt. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 12056

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2008 - 08 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: