nog maar een week!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van mirjaminparamaribo - WaarBenJij.nu nog maar een week!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van mirjaminparamaribo - WaarBenJij.nu

nog maar een week!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Hallo lieverds,

Nog maar een week co-assistant en dan nooit meer!! Echt een gekke gedachte! Morgen vertrek ik naar het binnenland om daar een week voor de medische zending te werken of beter gezegd mee te kijken. Ik ga naar een andere plek dan ik eerst zou gaan en uiteindelijk maar een week, want op zijn surinaams is mijn reservering voor de tijdsperiode kwijtgeraakt want iemand anders had waargenomen.... Daar kwam ik dus anderhalve week achter en aangezien ik nog perse twee weken co-schappen moest lopen heb ik gebruik gemaakt van mijn contacten haha. De man van de arts-assistenten waar ik in het diakonessenhuis mee gewerkt heb is namelijk radioloog en uiteindelijk heb ik dus afgelopen week heel veel foto’s en echo’s bekeken. Ik zou het nooit willen worden, maar het was uiteindelijk wel heel leerzaam.
Maar goed morgen ga ik eerst 4 uur met de bus en dan nog eens drie uur met de boot naar een plaatsje dat Djoemu heet. Daar zit een klein artsenpostje waar er dagelijks poli wordt gedaan. Daarnaast worden er als het goed is in de omgeving huisbezoeken gedaan en worden er buiten werktijden spoedgevallen gezien en bevallingen gedaan. Het is midden in het oerwoud aan de rivier en het schijnt er prachtig te zijn dus ik ben benieuwd!

Verder is er de afgelopen week eigenlijk weinig spannends gebeurt behalve werken en een beetje uitgaan haha. Gisteren wel echt een tranentrekker gezien. Om de donderdag draait er namelijk een filmhuis film in ons favoriete restaurantje en gisteren was het “Central do brasil” . Echt heel mooi! Moest bijna huilen en had daarna geen zin meer om te dansen. Aangezien ik vandaag toch erg veel moest regelen voor de komende week was dat helemaal niet erg en ben ik lekker vroeg naar bed gegaan.

dikke kus

  • 24 Januari 2009 - 08:02

    Jacq:

    He popske,

    dat lijkt me inderdaad echt wel een heel raar idee. Je bent al zo lang ermee bezig en dan poef klaar..over. Wel tof dat je die laatste week dan op zo'n heel mooi plekje mag zitten.

    Thijs is afgelopen week bij ons geweest of beter bij Dennis. Ik was uit eten met een colleegaatje. Ze hebben ott diep in de nacht asterix en obelix gespeeld ;) het is ook wel een erg leuk spel, kan niet anders zeggen. Vervolgens ben ik echt reteziek geworden. Voor het eerst echt dik koorts boven de 40..lang geleden, dus ik heb bibberend in mijn mandje gelegen en ben nu aan de betere hand..gelukkig wel!

    Luc was ook niet lekker dus die mochten we tot 2 keer toe terughalen bij het kinderdagverblijf. dat machte niet helemaal geweldig maar ach...daar zijn we ook weer doorheen. Verder niet heel veel beleefd. Oh ja nog wel een erg leuk feest van stade gehad waarbij ik de complimentenffee mocht spelen met iemand anders dat was echt wel grappig. Het hele bedrijf in prachtige jurk met vleugels voorzien van complimentjes. Dat was wel weer grappig.

    Nog effies en dan is Thijs er ook weer....wat gaat die tijd toch enorm snel..en dan ben je zo weer terug. fijn hoor!!! voor ons.

    Voor nu geniet nog van je laatste weekje..vind je lief dikke knuf

    Jacq

  • 24 Januari 2009 - 11:06

    Anouk:

    Hey (bijna) dokter mirjam,
    Wat gaat de tijd echt enorm snel zeg!!!!
    spreek je binnenkort weer
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2009

welcome to the jungle!

23 Januari 2009

nog maar een week!!!

17 Januari 2009

Frans Guyana

08 Januari 2009

Gelukkig nieuwjaar!!!!!

24 December 2008

kerst

Actief sinds 12 Okt. 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 12043

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2008 - 08 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: